29 אפריל 2013

והחידה השבועית: גלו ילדים איפה ההמבורגר?




מתברר שתל אביב הפכה להיות מקום של " פתח ככל יכולתך" אחרת אין לי הבנה לגבי מקומות שחושבים שהקהל התל אביבי פתי ושהוא לא מעריך את שווי הכסף שלו.

אז נכון שאנחנו מקבלים מידי פעם בהכנעה פיתה עם כרובית ב- 50 שקלים - אבל לפחות היא טעימה. 


"בואי נלך לאכול המבורגר" צעק לי במבטא איטלקי כבד, גוספה, הבעלים של הפיצרייה "דה פפה" באבן גבירול. "ברור" עניתי לו בפה מלא בעודי מכרסמת חתיכת פיצה שנותרה בצלחת של אחד המלצרים. הייתי רעבה והמבורגר סגר לי את הפינה בצורה המושלמת
אבל במקום ללכת לגוצ'ה להתפנק על ההמבורגר הולנדייז השמנמנן ונוטף הביצה שלהם מצאתי את עצמי עוברת את הכביש לכיוון סניף של עד העצם שנקרא "עד העצם אקספרס".
ריח עז של טיגון באוויר סטייל פלאפליה ותור קל של אנשים קיבל את ביטני הרעבה ואני כמובן כמו כל רחרחנית התחלתי לשוטט ולגעת בכל מיני דברים שאסור לי.
המקום מעוצב מקסים. מאד צבעוני ושכונתי , סטייל שווארמה מודרנית. הכל כתוב בברור על הקיר וכל מה שצריך לעשות הוא לבחור מה בא לכם
המבורגר יעלה לכם 25 שקלים- אכן מחיר חביב וארוחה תעלה 42 ותכלול צ'יפס ושתיה קלה ללא הגבלה. עד כאן נשמע חביב למדי לא? אז זהו שלא.

משרד הבריאות לא מרשה?!...

ההמבורגר המדובר הוא קציצונת ספוגת שמן במשקל 120 גרם שנראית כמו 60 גרם ואם תנסו לבקש אותה עשויה מדיום תקבלו תשובה מטופשת של "משרד הבריאות לא מרשה בשר לא עשוי אז כל הקציצות שלנו עשויות מאד." או במילים אחרות: " אין מצב שהבחור שלנו יכול לשלוט במידת העשיה של ההמבורגרים בגודל כזה ובכמות הזו"
הפנמתי את התשובה האכזרית בעודי בוהה בערימת הקציצות המצמקות להן לאט לאט בשלולית של שמן על הפלנצ'ה בעוד הבחור של ההמבוגרים בכלל עסק במשהו אחר
קיבלתי את כוס השתיה שלי והלכתי לי לכיוון מכונות השתיה שם אני אמורה למזוג לעצמי כמה שתיה קלה שאני רוצה. רק חבל שמכונת התה קר לא עבדה מה שהשאיר אותי רק עם מיני מוגזים שמשום מה לכולם היה טעם מהול. חינם חינם אבל הכי שווארמה בשוק.
מזל שהקטשופ חינם. כן, פה לא תשלמו על הרטבים אבל ביננו - איפה כן משלמים?

והתוצאה לא איחרה לבוא. ערימת צ'יפס עשויים עד מוות סטייל בורגרראנץ התווספה להמבורגר שממש נעלם לי בתוך הלחמניה השמנונית. סליחה - הלחמניה עצמה הייתה האור בקצה הארוחה. טעימה, פריכה ומושלמת להמבורגר קצת יותר גדול וקצת פחות עשוי. כזה שאני לא צריכה לחפור כדי למצוא אותו.
הגבינה שהזמנו כתוספת לא זוהתה מבחינת הסוג ואנחנו לעסנו בשיעמום את הארוחה שלא עלתה לנו זול בכלל! 

חשבון בבקשה!

 90 שקלים ל-2 המבורגרונים לא משביעים או טעימים, ערימת צ'יפס ויותר מידי פפסי מהול. מאד מאכזב ואין שום סיבה לזה.
אם ב"בורגרים" עושים את זה באותו המחיר ובצורה טובה יותר או ממש מול בהמבורגר הספרדי. אז גם עד העצם יכולים. אנחנו לא באיזו המבורגריה בפינת רחוב נטוש באיזור תעשייה אלא במרכז תל אביב והקהל הוא קהל שיודע מה יש לו בלחמניה.
השירות דרך אגב מקסים, האווירה נהדרת וחוץ מהריח  הקשה של הטיגון , ממש נחמד לשבת שם. אבל המוצר עצמו לא עובד - גם לא עבור 25 שקלים.

עד העצם אקספרס, אבן גבירול 21, ת"א


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה