26 דצמבר 2012

תזכירו לי מי אתם???


הכתבה הבאה היא די תמציתית ואני חושבת שזה מסביר לבד את דעתיהמקוםעל הנייר, בסדר גמור אבל בתכלס - לא זכירלא משהו שמשאיר בי טעם לעוד ובהתאם לכך גם אין הרבה מה לכתובעוד מקום

כאן גם הבעיה של הרבה מקומות בימינו - להשאר בתודעה. להיות טובים מבחינת היחס,השירות, האוכל והאווירה בתורה כזו שאני אזכור וארצה לחזור או להמליץ.

אנאבלס



על חורבות הברוהאוס הוותיק והטוב שהיה מעוז לחובבי בירה ונקניקיות איכותיות הרבה לפני שבכל פינה היו בירות ישראליות ונקניקיות הום מיידקמה מסעדה חדשה בשם אנאבלס.
עכשיואולי זה בגלל המיקוםאולי בגלל הרחוב הסואן בכל מקרה כשמסעדה פותחת ברוטשילד יש אוטומטית ציפייה מעט יותר גבוהה מכיוון שחיי המדף שם עלולים להיות קצרים מאדזה רחוב לא קל שרק נראה כאילו הוא עובד סטירוף אבל עסקים שם עוברים חיים מאד קשיםיש מצב שלאנאבלס צפויים חיים שכאלה.
המקום בנוי מכמה מפלסיםכולל חדר פרטימקום לעישון ובר רחבהבעיה היא שהמקום שחשוף לכניסה הוא של המארחת ובקושי רואים שולחנות וזה נראה כאילו המקום די נטושלא ממש עושה חשק להיכנס וחבלאין מה לומר שאנאבלס הוא אחד מהמקומות שאם אין שם אנשים אתה לא רוצה להיכנסשכל הוויב של המקום משתנה בקיצוניות כשהוא מלא.

אחרי החשש הראשוני מצאתי את מיטל - הפרטנרית הקבועה שלי לאלכוהול מזדמן מצטופפת בפינת הבר ממתינה לישועתי.
הכל בסדר וזה מה שלא
הבר נעיםנוח והשירות במקום מתוקתק המחירים לא זולים והכל מבוסס, ע"פ ההגדרה של הברמן, על מנות שרינג (שוב אותו קונספט נדוש) אבל מצד שני התפריט מחולק לראשונות ועיקריות מה שנוגד את רעיון השרינג.
2 כוסות קמפארי (36 שקל – לא זולואנחנו מתחילות לאכולכמה מילים נוספות על התפריטיש בו מעט באלאגןהמון מרכיבים בכל מנהואין קו אחידתמצאו פה רביולי ים עם ריקוטה דרך סלט עוף אסייאתי ועד שניצל בסגנון איטלקיבעיקרון זה אמור להיות תפריט עם נגיעות מהמזרח הרחוק אבל זה בהחלט לאיש פה הכל מהכללטעמי זה מראה קצת על חוסר החלטה מה בדיוק הם רוצים להיות ובדרך כלל זה גורר לשינויים מהירים בתפריט.

מה אכלנו?

בכל מקרההתחלנו עם 2 מנותסלט עוף אסייאתי שכלל  מלפפוןבצל ירוקג'ינג'רשוםצ'יליכוסברהסויה ושמן שומשום (38 שקלשהיה מצוייןפרשי רענן וקליל וסביצ'ה דג ים צבעוני במיוחד  עם עגבניות שריאננס טריצנוניתבצל סגול ,שמן זית ומיץ לימון (47 שקלשהיה חסר בו תיבול ולא הרגיש מנה אחידה אלא כל מיני מרכיבים בצלחת (שלעצמם היו מאד טעימים)חשבנו גם על כרובית בטמפורה אבל הזוג לידינו הזמין אותה ואני חייבת לומר שהיא נראה לא משהו בכלל פרחי הכרובית ממש נבלעו בתוך עיגולי בצק עביםשובכצופה מהצד.
לעיקרית לקחנו את הספריבס  שתובל ברוטב ברביקיו יפני (82 שקלוהיה אמנם משעמם בצילחות שלו ונראה כמו משהו שעשיתי עכשיו בבית (ראו תמונה) אבל עשוי נכוןלא התייבש כפי שקורה הרבההרוטב עטף את הכל והבשר ממש נפל מרצונו למזלג ולפה שלי..  אבל גולת הכותרת היו תפוחי האדמה שהיו מדהימיםפריכים עם ציפוי קראנצי עדין ממש ממש מעוליםהייתי יכולה לאכול ערימה .
לקינוח לקחנו קראמבל תפוחי עץ שהיה יותר עוגה מקראמבל והיה די סביר.
אבל.. ויש אבל. חווית הבילוי שם הייתה די קצרה,שום דבר, מהמוסיקה ועד האנרגיות במקום, לא עשה לנו חשק להישאר עוד. הברמן לא ממש התנהל כמצופה מברמן שיש לו 2-3 זוגות על הברלא הוצאו פינוקיםלא היה שיווק או פלירטוט נכוןלמקום חדש כזה הייתי ממליצה לברמן לדעת איך לגרום ל2 בחורות על הבר שלו להישאר ולשבת ולא ללכת אחרי האוכל.
אני לא מחפשת שיתנו לי חינמים או בכלל שיתנו לי דברים כדי שיישאר אבל בכל זאת.. אתם מקום חדש עם 3 שולחנות כולל הבר.. קצת אנרגיה, קצת אינראקציה עם הלקוחות שלכם, משהו שיגרום להם לזכור את המקום. כי האוכל חביב וסטנדרטי ולא בגללו נחזור, האווירה  - ממש עייפה והמחירים ממוצעים עד גבוהים. 
רוטשילד 11 תל אביב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה