10 ינואר 2013

אמא רוצה קצת מהשוקולד הזה!!!

הברמנים נותנים בקצב..

הפעם אני לא מתכוונת למאכל אלא יותר לתרבות הלטינית הסקסית, השחומה והטעימה. אחחח... גברברים לאטיניים, הם יודעים לנענע, לזוז, לגרום לבחורה להרגיש כמו פצצת מין טהורה טוב נו, גם בחורות לאטיניות שוות משהו.. אם ספרד, ברזיל, מקסיקו או קובה. אני מתה על התרבות הזו, על המקצבים, ניענועי הישבן המוצק, העור המתוח והשוקולדי, הטעמים החריפים מתוקים, הבננות, הקוקוס והאננס והמוסיקה שתמיד עושה שמח. והבחורים.. אני כבר הזכרתי את הבחורים?

אלמה דה-קובה

ונתחיל מהסוף: יצאנו 2 רווקות נטולות אנרגיה, עם חשקים לאוכל, לבחורים ולאלכוהול, אל מתחם רחוב הארבעה במטרה להעביר ערב שישי כיפי נטול תיכנונים וסיימנו אותו על הבר בוהות בניעונועי הישבן של הברמן הסקסי ושרות בקולי קולות  איזה שיר לאטיני קיטשי כשמוחיטו צמוד אלינו בקשית.

מוחיטו אמיתי וצ'יפס עם בננות!!!
שיטוט ברחוב הארבעה בשישי ערב היה די ידוע מראש. כמעט בכל מקום  הייתה סלקטורית עם פרצוף תשעה באב שמשחקת אותה קשה להשגה. כבר תיכננו לעצמינו ביקור נוסף בפורטר לבירה .
באיזשהו שלב נעצרנו ליד מקום שבמבט ראשון נראה כמו בר לתיירים, מוסיקה קיצבית קלילה, מקום מלא קישוטים על הקירות ודי ריק. 

מה בתפריט? קובה זה לא!
10 דקות אחרי שהתיישבנו על הבר שנראה רגוע לעת עתה,  כבר הזמנו לעצמנו מוחיטו קלאסי ומוחיטו מקסיקני עם טקילה (46 שקל) מתוך תפריט של משקאות בסגנון לאטיני מקובה ליברה ועד פינה קולדה קיטשי ומתוק. והכל מרום הוואנה.. - שווה.
התפריט לא בדיוק קובני אלא יותר דרום אמריקאי. י שבו המבורגסות, אמפנדס, מיני בצקים ממולאים סטייל סיגרים, פירות ים וכד' וזה בעיקר כי המטבח הקובני לא עשיר בטירוף ומבוסס הרבה על אורז, שעועית ועוף.
2 ליטר מוחיטו! היא פירקה את זה בקלילות...
לקחנו מיקס של צ'יפס קובני (21 שקל) מעניין  וקריספישכלל בננות מטוגנות, תפו"א  ועוד כל מיני ירקות שלא זיהיתי ופסטייה עם שפונדרה בדבש וצ'ילי (52 שקל) שהיה בעצם אמפנדס ממולא בשר ותבלינים. הציפס היה מצויין מבחינת הירקות שבפנים והתיבול והאמפנדס היה חם עד כדי כוויה אבל מצויין וגדוש בבשר. אל תצפו ליותר מידי. 
עד כאן הכל טוב ובנאלי, ואז...
 ואז זה התחיל. חבורה צהלנית וקשקשנית של צעירות לאטיניות חשופות משהו התיישבה על ידנו  ותוך פחות מחמש דקות כל האווירה השתנתה מרגועה לצוהלת ושמחה, קישקושי ספרדית / פורטוגזית או מה שזה יהיה  - לצערי לא זיהיתי, ריחפו באוויר עם פרצי צחוק מטורפים, המוסיקה עלתה בכמה דרגות המקום התמלא ובעוד אנחנו מתנענעות לצלילים ושותות כמו זוג בנות טובות את הכוס מוחיטו שלנו, הבנות שיודעות עם מה יש להן עסק, קיבלו קנקן עצום של 2 ליטר מוחיטו שנשלק היישר מהקנקן תוך פחות מעשר דקות של מציצה אינטינסיבית... וכבר הזמינו עוד אחד.במקביל אחת מהן כבר פיזזה בין רגליו של גברבר שחום שאמנם בא עם בלונדה כוסית על אבל זה לא הזיז לו להתעלם ממנה חופשי ולפזז עם אחת הקובניות. בקיצור - נהייה ש-מ-ח!!!!
הרגשנו תל אביביות רכרוכיות, שלקנו את המוחיטו עד תום ומייד הזמנו עוד קובה ליברה ו..מיטל הזמינה פינה קולדה. טוב. האחרון היה בגלל רגע של משבר נשי טהור . קלטנו לפתע, שבעוד אנחנו עסוקות בלאכול שיפודי סינטה על מצע פריחולס- שעועית שחורה (50 שקל) והמבורגסות בשרניים ופיקנטיים (49 שקל לזוג) ולשבת על הבר כמו זוג חנוניות, המקום התמלא במלא אנשים כשהרוב המכריע היה ממוצא לטיני כלשהו שיודע איך להזיז את הישבן ומישראלים חובבי מוסיקה לטינית שהזיזו איתם את הישבן.  כולם רקדו עם כולם, כולם פלירטטו עם כולם, האנרגיה במקום הייתה מטורפת, הברמנים רקדו על הבר יחד עם לקוחות, אלכוהול זרם כמו מיים ואנחנו ישבנו פעורות פה ומהופנטות כשרק החלק התחתון שלנו זז לו בקצב הנכון.



סגרנו בבננה צלוייה בחמאה ורום עם ריבת חלב וללא בחור לאטיני שחוםאבל עם ההבנה ש בחורות לבנות לא יודעות להזיז את התחת...
תקשיבו - אחלה מקום! קצת הזוי, קצת פריפרייה והקהל מגוון לחלוטין.  כולם עם כולם!!

אלמה דה קובה מקבל את מירב נקודות הזכות שלו על האנרגיות שהוא מספק ועל האלכוהול המשובח עם רום ההאוונה המצויין. תפריט האוכל חביב, כיפי ולא מתיימר להיות גורמה ואולי קצת מוזר לאכול שעועית ואורז על הבר אבל בהחלט תענוג לכרסם המבורגרים או צ'יפסים. הקהל מאד מגוון מצעירים ועד 40+ וישנה קומה שלמה לחובבי הסיגרים. בהחלט שווה ביקור. 


הארבעה 16, תל אביב



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה