17 דצמבר 2012

דרינק להילול הבייביסיטר


אמהות צעירות. (יותר נכון החברות שלהן) זקוקות לחופש!. ההורמונים שעוד נותרו, חוסר השינה והבעל משפיעים עליהן ועל כל הסביבה, ובמקום אותה חברה חייכנית את מקבלת חבילה מפורקת שזקוקה לקצת עידוד בתצורה של אלכוהול , מזון ואווירה נכונה ואולי קצת שופינג.
שלא תהיה אי הבנה (ושניה לפני ששלל האמהות הטריות העצבניות ישתלחו בי פה), אני מאד בעד זוועטוטים למינהם ואתן ממש נראות זוהרות לאחרונה כבר אמרו לכן?


בכל מקרה... איפוא היינו? אה, נשים ואוכל. 

לאחר חיפושים מתישים, ראיונות סטייל שב"כ והבטחה חתומה כולל ביטוח חיים מהבחורה המסכנה, השגנו סוף סוף בייביסיטר לעולל הצעיר ושחררנו את האבא והאמא הצעירים לקצת חופש אחד מהשני.האחרית שלי הייתה האמא.  החלפנו את חזיית ההנקה במשהו קצת יותר פושאפי ויצאנו אל מתחם הפשפשים ביפו שמצליח להחזיק כמתחם תוסס כבר זמן רב ובכל עונות השנה.
אבל הפעם רצינו משהו קצת שונה מהאווירה השכונתית משהו, הפעם היה לנו חשק לקצת סטייל, לקצת פלירטוט של ברמן שרמנטי, להרבה אלכוהול טוב ואוכל משובח ובעיקר אווירה נכונה של תל אביביות.

הפלימרקט

כשהפלימרקט קמו הם חטפו שלל של ביקורות מעורבות , מקטילות  מרגע הקמתם ועד  הערצה טוטאלית . נתחיל מהסוף: היה מעולה.
באתי במטרה להנות, לנשנש אוכל איכותי, לשתות הרבה אלכוהול ושיפנקו אותי ברמת היחס, המהירות והחיוך. וכן, שיפלרטטו איתי קצת ושיגרמו לי להרגיש סקסית. זה חלק מהעבודה של מקום – לגרום ללקוח / לקוחה לצאת עם תחושה של מלך העולם לא משנה איך עבר עליו היום

נתחיל במקום עצמו – הוא יפייפה, העיצוב אורבני ולא שוק כפי שמצופה באיזור הזה , חשבו שם על כל הפרטים, משולחנות אינטימיים לחובבי השקט ועד בר מרכזי לחובבי ההמולה.  זה שאתה ממוקם בשוק הפשפשים לא אומר שלא צריך להיות מענה גם למי שמחפש פחות שכונה וקצת יותר סטייל.

דרך אגב - האמא הטריה בכלל לא שמה מבט נוסף על המקום ותפסה את הברמן החמוד הראשון צמוד צמוד אליה עם הוראות אלכוהול ואוכל מדוייקות. היא כנראה קצת הפחידה אותו כי מעולם לא קיבלתי דרינק ואוכל ככ מהר.
2 כוסות יין לבן ופוקאצה אחת (31 שקל)  ארוכה וקריספית התייצבו בשלשות תוך כמה דקות. הפוקאצה הייתה מחזה עסיסי לעיניים רעבות. דקיקה אך לא יותר מידי, כזו שיש בה עוד בשרניות של לחם, עמוסה בנתחי פרושטו וירקות קלויים ומזולפת בשמן זית ומלח גס. לפעמים כל מה שאנחנו צריכות זו פשטות או במילים אחרות- פחמימות. אותה פוקאצ'ה הסתדרה מצויין עם קרפצ'ו עגל  (47 שקל) שבא עם קרם אנשובי ורוקט והועמס מיידית על הפוקאצה.

תענוג היה לראות את האמא משחררת קצת איברים, הכתפיים נהיות שמוטות, הראש מעט מוטה הצידה בהבעה מזוגגת קלות וחיוך של חוסר אחריות טוטאלי מרוח לה על הפרצוף. ממש תענוג

קיבלנו את מה שבאנו!

השלב הבא כבר תפס תאוצה, סיבוב נוסף של אלכוהול ואנחנו כבר היינו במשחק כאילו מעולם הוא היה שם. פלירטטנו, נהננו מהמוסיקה המצויינת, השתכרנו קלות, קיבלנו מיני פינוקים מהברמנים שהבינו עם מי יש להם עסק והמשכנו לאכול. שווארמה אוסבוקו (71) - בשר טלה מופרד מהעצם ולצדו עדשים שחורות, בצלים מוחמצים, קרם פרש, חזרת, עמבה וכוסברה.הבשר היה ככ רך, ככ מלא מיצים שהיה בהתחלה מבאס בכלל  לערבב אותו עם שאר המרכיבים. אבל השילוב של הקצת מלוח, קצת חמוץ וקצת עמבה עבד מעולה!
קיבלנו את מה שרצינו. העברנו שם שלוש שעות של אכילה באיזי , יחס כיפי והרבה פינוקים

סגרנו עם שני קינוחים מעולים שסגרו את הערב בצורה מושלמת  פאי לימון (45 שקל) שמגיע מפורק לגורמים ונותן משחק מטופש וכיפי של חמוץ ומתוק. אל תתיחסו לזה בקטע פלצני. זה דווקא היה מושלם כי זה איזן למי שלא אוהב חמוץ מידי. ואם אתם עדיין לא חובבי חמוץ אז תתכוננו להתמכרות - ה" פנדורה" (41 שקל) מבנה ריבועי ארכיטכטוני ממש של קרמל קראנצ'י המכיל בתוכו  פינוקי שוקולד של פלאן  וגלידת שוקולד מריר מתוק בטירוף אבל לדעתי האמא היקרה שלצידי הייתה לשניה, רק לשניה מוכנה למכור את ילדה הבכור תמורת עוד אחד כזה. לשניה.

הפלימרקט יכול להיות שנוי במחלוקת מבחינת מחירים או טעמים. לי הוא נותן פתרון מושלם כשבא לך התנתקות קלילה אבל איכותית ולאו דווקא שכונתית. האווירה של השוק ותנת המון והניגודיות שבפנים המקום מאזנת. השירות מצויין, האוכל טעים והחבילה הכוללת עובדת אצלי.
שווה לנסות

רבי יוחנן 8. טל. 057-9441971

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה