26 מאי 2013

איטלקיה בחוף הילטון

איל פלקוניירה. לא כל הלימונים חמוצים.


נו טוב, לא בחוף הילטון, במלון. קרוב מספיק?
התמונה המרהיבה הזו שאתם רואים כאן למעלה צולמה בטוסקנה. למבנה המטריף הזה שאתם רואים כאן קוראים "בית הלימון" והוא חלק מה"פלקוניירה", אחוזה טוסקנית מרהיבה. אתם בטח שואלים את עצמכם למה החלטתי לבלבל לכם את המוח על אחוזות בטוסקנה... אז זהו שיש סיבה טובה לכך, וללימונים אין שום קשר לעניין!

בית הלימון המדובר, הוא מקום משכנה של איל פלקוניירה, מסעדה טוסקנית מופלאה בעלת כוכב מישלן והאכסנייה של השפית המופלאה סילביה בראקי. כוכבי מישלן אינם מחולקים כך סתם כידוע, ולכן, ברור לכל שלא הייתי מעזה להחמיץ סעודה מהסרטים בה יככבו מיטב המנות של בראקי לצד מיטב היינות של יקב רמת הגולן.

השפית בראקי הגיעה לתל אביב לחודש ימים, לבשל לנו את מיטב המנות מהמטבח הטוסקני כחלק מחודש ארוחות גורמה במלון הילטון ת"א. יקב רמת הגולן ניכס לעצמו כבר לפני שנים את החיבור האולטימטיבי בין יין משובח לאוכל ובישול עילי בהפקת אירוע ה"וינטג'" המסורתי. לכן לא הופתעתי כלל שהיקב הישראלי שמיהר להתחבר להזדמנות האיטלקית הנדירה הזו הוא יקב רמת הגולן.

התפריט הוגש לנו מראש, כמו גם רשימת היינות המופלאה שתלווה אותו. לא נשאר לנו אלא להמתין בסבלנות ולטעום מחלקת האלוהים הקטנה הזו לכשתוגש לנו. מבטיחה לכם שעד סוף השבוע תשמעו ממני רשמים ובעיקר, איך יין ישראלי מצוין מתחבר נפלא עם אוכל איטלקי נהדר. שידוך מעניין ללא צל של ספק!



מה אכלנו ומה שתינו? אל תחמיצו את הפוסט הבא - רמת הגולן בטוסקנה!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה