21 מאי 2013

רושפלד מפנק? מפנק מפנק!

בראנץ בטאפאס אחד העם
מאת הזללנית

אם תכנסו היום לחוות הדעת על טאפאס אחד העם רוב הסיכויים שתקבלו מטר של גידופים על המחיר מול המנות.  ואני לא פה כדי להתווכח עם זה. אין מה לומר שהמקום מיועד לקהל מסויים, קהל שלא בא מורעב ובמטרה לשבוע אלא קהל שבא להנות מדרינק עם נישנוש איכותי בצד. 
אבל מתברר שרושפלד יודע גם לפנק ובצעד מאד מפתיע הוא מיישם כרגע בטאפאס בר אחד העם את אחד הבראנצ'ים היותר טובים בעיר.
אז מה, לא נפרגן?

שלוש שעות עם פיסת נקניק ביד.

משאין סטרייטים הולמים בסביבה, הגעתי לטאפאס אחד העם, רעבה ומצויידת בעומר - החבר הגיי החתיך שלי (שקיבל כמובן יותר מבטים ממני) במטרה לבדוק את השמועות על הבראנץ החדש, וזה אחרי שכבר טעמתי את הבראנץ רווי הכולסטרול הנפלא של יבנה מונטיפיורי (ראו למטה הערות).
איך שהנחלנו את ישבננו החטובים (של עומר יותר) מייד,  כמו אלכוהוליסטים לא אנונימיים ושניה אחרי שהונח לפנינו התפריט של הבראנץ הצבענו על הדרינק שנכתב כאופציה מול הסאן פלגרנו.
ובכלל לא מובן לי איפה ההחלטה . סודה מול אלכוהול?!! באמת?!!
ורק אחרי ששתי סנגריות לבנות הונחו לפנינו, אותן שלקנו בקולות רמים, יכולנו להתפנות למה שקורה סביבנו בעוד האלכוהול מתחיל לחלחל לו באיטיות.
נתחיל בשירות – מושלם. ברצינות. אולי זו השעה, אולי זו השבת אבל כולם היו ככ נינוחים. אבל קיבלנו שירות רגוע של שבת ולא שירות מוקפד של ערב. הברמנית ענתה לנו על כל שאלה מעצבנת ותאמינו לי ששאלנו, מילאה את כל משאלות ליבנו במסגרת הבראנץ ואפילו פינקה בקטנות כטוב ליבה.
חמש דקות מרגע קבלת הדרינק קיבלנו פלטת עץ מלאה בכל טוב: מגוון נקניקים מבקר נמוך, כ- 4 ממרחים שונים (במקרה שלנו גבינות, סלט ביתים משובח וסלט חצילי מעושן) , קערת סלט שוק טרי, חתוך גס, הרבה לימון, חתיכות גסות של גבינת טולום, זיתים מתובלים וחשוב מכל, ערימה של לחם טרי  כזה שברור היה עוד לפני הביס הראשון , שצריך לבקש מנה שניה. 

תנו לי עוד! קחי עוד!!

וכאן היופי של הבראנץ! הכל אפשר למלא שוב ושוב. בחיי, שאלתי אותה פעמיים לפחות אם זה אמיתי, בכל זאת אנחנו מדברים על טאפאס אחד העם...החל מאותו רגע ובמשך כל 3 השעות ששהינו שם, בין סנגרייה לסנגרייה, תמיד הייתה לי חתיכת לחם ופרוסת נקניק ביד או בפה. עינוג אמיתי. 
אבל חכו האוכל לא נגמר! חוץ מזה מקבלים תבשיל לבחירה כגון שקשוקה ספרדית; ביצת עין על פולנטה עם פטריות; תבשיל ביצים, פלפלים ובייקון, תרד וביצים, פאטאטס עם בייקון וביצת עין , וגם שתיה חמה והכל במחיר של 78 שקלים לאדם.. אולי לשניה זה נשמע יקר אבל תחשבו לרגע שארוחת בוקר תל אביבית עולה כ- 50 שקלים ולפעמים יותר וכמעט תמיד היא משעממת כל כך שבכלל אין מה להשוות. פה קיבלנו ארוחה צבעונית מלאת כל טוב, כולל אלכוהול וקפה, כולל טריות מיידית. שווה כל שקל מבחינתי.

הבראנץ' הספרדי הוא   בשישי ובשבת בשעות ב-11:00-16:00.
טאפאס אחד העם. רחוב אחד העם 27, תל אביב. 03-5666966.

וכמה מילים על יבנה מונטיפיורי

אני מחבבת מאד את המרפסת של יבנה מונטיפיורי. בעיקר בשבת. האווירה רטרואית,,רגועה מעוצבת משהו של צומת הרחובות האלו מרגיעה אותי מאד.
מה בתפריט? יבנה מונטיפיורי לא באים להמציא כלום מחדש אלא לספק סחורה טובה. ישנה ארוחת בוקר קלאסית שתכלול את הסטנדרט ועל כן אני הייתי מוותרת כי המחיר פה הוא 57 שקל.אמנ ם הלחמים והממרחים מצויינים אבל עדיין זו ארוחת בוקר רגילה.
אבל גזרת הכריכים מספקת ארוחה רווית כולסטרול נוזלי וצינתור צמוד.
אחח.. כריכים  בחלה של שבת פריכה כזו עם נקניק, סלמון או סטייק סינטה פרוס (55-66 שקלים). או ספיישלים עם  ביצי בנדיקט,קרוק נקניקשקשוקה טורקית  (45-65 שקלים) . חלק מהמנות מוגשות עם סלט, מיץ טבעי ומשקה חם אבל שימו לב לבדוק אחרת ארוחת הבוקר גדלה תקציבית.
הפינוק צהריים שלנו כלל קרור מאדאם שבנוי מ3 פרוסות חלה גדודות בגאודה ברמת העבירה על החוק ועל הכל ביצת עין נוזלית. פשוט אכזרי.
המנה שהפתיעה אותי יותר היתה הכריך סינטה (66 שקלים). שתי פרוסות דשנות האחת עם סלט ביצים טרי וגס שטעמן של הביצים מורגש בו ולא המיונז. והפרוסה השניה גדושה בנתחי סטייק קצוץ ליד ירקות טרים וחמוצים. החיבור הזה של שניהם ביחד יצר כריך אולטימטבי של "סטייק אנד אגסכזה שגורם לך לעצור לכמה שניות בזמן הלעיסה כדי לספוג את כל הטעמים ולא לפספס כלום. כריך מצויין!!!!, ככ חבל שזה לא כלל גם שתיה כי הכריך עצמו הוא לא זול בגלל הבשר ותוספת השתיה שלנו הקפיצה את הארוחה הזו למעל 75 שקלים. לא זול לסנדוויץ בשר ומיץ תפוזים.
 השירות מעולה, החוויה מרגיעה וטעימה אבל בהחלט סולידית. ופשוט כיף שם.
שישי: 9:00-14:00 / שבת 10:00-13:00
מונטיפיורי 31 תל אביב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה